18 april

Hejsan! Hur är det alla? trötta? jag är iaf skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit trött.
 Jobbade från 10-16 så är helt slut faktiskt. Menmen vad gör man för att ha en tjock plånbok? Jooo ALLT.

När jag hoppade in i bilen idag när mamma hämtade mig efter jobbet så sa hon att en utav min älsklings linne/klänning är sönder:O Så då ska jag lämna tillbaka den så får jag lite pengar igen hihihi.
Klippte min farmors hår igår och hon är jätte nöjd med det:D Wiiee.Och där fick jag ju lite pengar:D Blir shoppa påå tisdag med Teija

 Kanske blir en bra frisör ändå. Har ju liksom det i blodet så det måste ju hjälpa till lite. Therese är fortfarande nöjd och Jennifer med. Bara Felix som inte blev så nöjd haha, han var såå sur på mej när jag hade klippt honom xD det kommer faktiskt jag ihåg.

Men nu är klockan 18:47 och mamma pappa och Jennifer är nere hos grannen och jag väntar på att Kristoffer (grannen) ska hämta mig så jag ska hjälpa honom med att byta däck på mammas bil, för pappa hade visst lovat honom det.
Medans jag väntar ska jag plugga fysik! Kärlek vid första lektionen verkligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0