21 april

Idag fyller min sötnos Teija 18 år så på lördag efter jag jobbat ska alla vi tjejor ses i stan vid typ 1 tiden och shoppa och äta gott:) Sen blire tjejkväll/party för henne på kvällen:D ska bli sååå roligt:P

Imon är det NP i matte igen. Vill verkligen inte göra mera NP prov:S det tar kol på en!
Men jag bara MÅSTE berätta en sak! I fredags när jag och Dennis åkte hem från jobbet tillsammans på min moppe så reagerade inte rödljusen!!!!! fyfan vad arg jag blev, sen när en bil kom bakom mig så blev det grönt på den filen jag var på :S Sen igår när jag var påväg in till stan för skulle träffa Teija så reagerade inte dom jäävla ljusen på mej heller + att det inte kom någon bil på den filen jag var på på 10 min:O så fick ändra fil. Usch. Jag kan ju inte vara för lätt iaf:O Har ju en ganska stor moppe ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0