Färgat håret

Nu har jag färgat håret! Det blev mycket ljusare än vad jag hade tänkt mig faktiskt. Hoppas inte alla blir bländade:O haha
Imon ska jag jobba så alla vet 06:00-12:00 typ vid 09:00 har jag rast elr senare så smsa^^
Efter jobbet drar jaf till stan och träffar Therese,Malin och kanske Emma. Vi ska köpa en present till Teija och sen så ska vi shoppa lite,ska köpa min tröja som jag har lagt undan sen ska jag köpa löshår!! Måste ha det så jag inte ser flintskalling ut typ:( höhö.
Sen hittade jag en JÄTTE FIN klänning idag!! Måste köpa den!
Vid kl 3 så ska jag,Therese,Teija,Emma,Malin och Teijas kille bowla xD haha är skiiit dålig verkligen xD. På kvällen ska jag hitta på något roligt med dom::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0