Tjoo

Hel alla idag har det vart en neröv dag!:o skulle ju ha fysik prov vill ju ha VG i det. Och jag svarade på alla frågor, är ganska säker på att dom var rätt + att sista frågan fivck man lägga till saker som man kunde som INTE var med på provet så där skrev jag 1,5 sida:D Så jag måste få VG i slutbetyg där elr?:O ligger ju på gränsen till VG. Japp japp håller tummarna iaf.
Sen när jag kom hem pluggade jag lite till matte provet en vid 20 över 5 åkte jag till stan och mötte Teija. Sen åkte vi till träningen, hade test. Och alla saker man skulle göra fick jag G på! Det finns IG och G så det var ju very good (Y)
Och nu sitter jag vid datan och kolla gamla nationella matte prov -.- suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0