Underbar dag!

Hej alla!
Förlåt att jag inte bloggat nu på ett tag. Jag har haft fullt upp. Men iaf på lovet så har jag pluggat,träffat kompisa,haft party med tjejorna och shopat.
------------------------------------------------------------------
Men idag så har jag vart första dagen i skolan efter lovet. Känns verkligen inte alls roligt tyvärr:(
Skolan är inget skoj, men det är ju typ bara några veckor kvar till sommarlovet så härligt härligt!
Mamma var och hämtade  min blivande avslutningsklänning. Den är ljus rosa jätte söt faktiskt. Det bästa med den är att det ser ut som jag har stora bröst:P Emelie like. Men man vet ju aldrig med mej, jag brukar ju som sagt köpa min avslutningsklänning dagen innan avslutningen så jag hinner nog förälska mig i flera klänningar:O Måste ha en till klänning till avslutningsfesten med:) Tips?
Men nu ska jag ut och sola den sista solen med sololja så bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0