1 December

Nu är det första December och det är = med att det är 23 dagar kvar till julafton! Barnens dag typ, haha! Sen att min pappa fyller år idag så säger grattis till honom!
Kan ju berätta lite vad jag gjort idag, först var det såklart skolan, hände inget speciellt där och det brukar det inte göra på onsdagar heller så är inte förvånad att det var lika tråkigt! Efter skolan stack jag och Sandra och solade, var härligt som bara den! Älskar att sola, för när man solat så är man varm och då fryser man inte till en liten isbit det första man gör när man sticker ut, sen att man vet att man alltid har blivit brunare! Sååå härligt. Sen tog jag bussen till ishallen för det var foto där med grupperna, jag fick sitta i mitten som jag inte ville höhö men det får la duga! Sen var det hem och duscha och fira pappsen;) Mycket bra dag förutom skolan.

En utav mina presenter till pappa var att hans skulle bli klippt, så jag klippte honom ikväll för han skulle på något fint möte imon. Och då måste man ju vara snygg! Han inte fota håret för han stack iväg men håret jag klippte av kan ni allt få se:D Blev mycket och är väldigt nöjd med resultatet! Passade också på att klippa mig två gånger i handen, och man kan ju säga att det rann blod!:O





Imon blir det

  • SKOLA
    KÄKA I STAN MED SANDRA
    FÄRGA MITT HÅR
    FÄRGA SANDRAS HÅR
    PLUGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0