Knäck är så gott!:O

När jag vaknade igår blir de ju nu eftersom klockan är 01:33 så gick jag raka vägen upp och gjorde knäck! Dom blev jätte goda:) Det är faktiskt ganska lätt att göra, många säger att det är jätte svårt men nejnej!



En bild under tiden jag höll "på"!



Erkänn att det ser gott ut?:D mums

Efter jag hade gjort knäcken så stack jag in i duschen och gjorde mig klar, för skulle till Johanna och bleka slingor i hennes hår och klippa henne. Men vi valde att klippa hennes hår på fredag istället:) 
Här ser lite lite hur det såg ut under tiden jag jobbade.



Som ni ser var hon ganska mörk och hon ville bli ganska blond, alltså rena motsatsen så det var täta täta paseér som gällde.



Och det var ganska mycket folie med som gällde, eller vad tycker ni?



Och här har vi resultatet! Han inte ta någon före bild. Men på detta kortet ser det ganska mörkt ut, kan ju bero på att det fortfarande är väldigt blött. Hoppas på att kunna ta en bättre bild imon! =)

Sen när jag kom hem var jag väldigt trött och hungrig men då ville pappas kompis Puppan att jag skulle klippa honom så självklart gjorde jag det! Vi har ju inte fått lära oss herrfrisyrer än som jag vill lära mig nu. Men jag tyckte ändå resultatet blev ganska bra! Han var ganska långhårig från början så han ville vara kort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0