tillbaka till skolan, efter en kul helg!

Nu har jag lunch och sitter nere i klassrummet och tar det lugnt. Passar på att kolla lite kläder eftersom jag ÄLSKAR kläder! Det är äkta kärlek det! Och det kommer det alltid att vara, kanske den enda äkta kärleken för mig? Vem vet. Men i alla fall jag hittade en jätte fin klänning, och den är ju då som vanligt från min älskade ginatricot. Vet bara inte vilken färg som är finast på mig just nu? Är ju inte direkt BLOND just nu, och alltid när jag var blond så tog jag alltid svart före alla andra färger. Och det är inte bara för svart är snyggt till blondiner utan att jag har blivi uppväxt med att gilla svart. Hela mitt liv sen jag var 8 till förra året har mitt liv vart vara i ishallen och träna och vara såklart med dom bästa där! Såå himla kul, samtidigt man tränar, kan de bli bättre? Men i alla fall, min hmm va blir de nu min förr förr förra tränare älskade svart och det gör hon än idag. Så det var alltid svarta kläder man skulle ha på sig på träningarna, så ja jag älskar svart nu också haha! Men eftersom jag nu är typ brunett? så kanske den ljusa färgen är snyggast? Vad tycker ni? Ska ha klänningen i så fall på nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0