Tjaao!

he-he, tillbaka till bloggen igen, nu ska jag skriva av mig lite hade jag tänkt:)
Hur såg eran julafton ut? Min såg ut så här, började med att jag vaknade "ganska" tidigt för att vara mig för jag och min syster skulle få ett paket, jag fick en morgonrock som jag ville ha! Jippii:) Sen åt vi en jätte god frukost, var LYX. Jag och pappa hade åkt och handlat dagen innan. Sen var det att dra sig ner till Varberg till farmor och farfar. Där åt vi lunch och där delade vi ut  lite julklappar och sen stack vi vidare till Falkenberg till mammas yngsta syster Lina. där var också självklart hennes man och två barn Viktor och Emil, farmor och farfar hängde med dit och mormor och Lennart. Vi hade jätte trevlig där i alla fall. Fick det jag ville ha så min julafton var lyckad!
Behövde nytt löshår så jag beställde det i oktober och skulle få det i julklapp utav min söta snälla farmor. Testade denna gång "happyhair.se". Dom är dom ända som har kortare än 42 cm på sitt löshår. Så jag testade 30 cm denna gången:) Är faktiskt riktigt nöjd, för det är lite längre än 30 cm hihi, så det är perfekt längd just nu! Men jag som har folieslingat hår med blond och lite mörkare blond färg så var ja ju tvungen att färga löshåret med. Och det gjorde jag igår med en färg från Matrix 9W. Blev riktigt bra!
Min lillasyster ville med fixa i ordning sitt hår, hon ville ha det mörkt. Hon är brunett men har gjort många blonda slingor ganska många gånger så man kan säga att hon var blond, och jag VET att om man går från blond till riktig brunett så färgar man tillbaka håret till blont igen så jag gjorde lite blonda slingor på henne och ljusbruna slingor. Och så här med det!
Min dag idag har sett ut att jag skulle vara inne i Ryahallen kl 11 för å träna till kl13. Sen vare lunch till kl 14 för då skulle vi ha lite teori. Och sen åkte jag hem och slappade.
I söndags så var jag och Johanna i Göteborg och shoppade loss! Jag brukar inte hitta så jätte mycket på rea men hittade en paljettklänning på Bling! Jätte söt, sen fick jag med mig hem en paljettkavaj och två andra klänningar men lämnade nyss tillbaka en utav klänningarna för ändrade mig.
Imon hade jag tänkt att göra knäck! Har inte gjort något julgodis (lite efter, jag vet!) Vi är inte så "juliga" i våran familj när det gäller att pynta och sånt. Räcker med lite ljusslingor och sånt smått och gott ute:) Sen senare ska jag åka till Johanna och färga hennes hår BLONT igen:D Hon var blondin förut och färgade det brunt nu i vinter, MEN som vanligt vill man färga tillbaka och självklart finns frisören Emelie där hos henne<3
Kommer med bilder imon om Johanna tycker det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0