Detta hår!

Jag hatar mitt hår! Det är tunnt och lite halv långt.
För några år sen hade jag ganska långt blont hår. Men så i somras så färgade jag det svart och min frisör fick klippa av håret till axlarna-.- fyfaan.

Och jag skulle göra VAD SOM HELST för att få TJOCKT hår!! Det är min stora dröm. Är det någon som har några tips.
Jag äter Hårform som är en produkt som tjockar till och stärker håret men det funkar inte så jätte bra men lite!
Vill ha långt hår på en dag lixom.

Men jag vet ett tips hur man gör så att håret ser tjockare ut och nakdelarna med dessa tips.

 1. Man kan tupera det, för då ser det lite fylligare ut, men nackdelen med det är att där bak ser man att man har tuperat håret.. -.- eftersom jag har tunnt hår.

 2. Man kan sova i inbakad fläta med lite mousse i. För då blir det som ett prinsesshår när man tar ut det på morgonen igen.

Men men jag vill lixom att det ska seee tjockt ut, utan att det är tjock hår.
Funderar på att ta i löshår hos frisören snarrrt:S

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0