Måndag

Hej nu har jag kommit hem från skolan. Vi hade ingen idrott lektion i hallen för det blev i ett klassrum istället, så vi kunde planera om våra egna idrotts lektioner som kommer snart.
Efter skolan träffade jag Felix som hängde med mig hem.
Och nu har vi ätit och ska slöa lite granna sen blire plugg på kemi provet som är på torsdag.
I dag på tekniken hade vi ett läxförhör och jag fick 20,5 utav 21, asså jag kunde ALLT han sa att vi skulle öva på men så kom det en skruvdragare och jag var ju helt ute å reste så jag skrev borrmaskin:O hur dum får man vara egentligen? då blev jag faktiskt förbannad:S

Men men nu ska vi vara positiva:) I kväll händer nog inget speciellt kolla tv eller något blire la? älskling (Felix) åker hem med 20 i 7 bussen så den är la hos mig typ 7.
Ha det så bra så ses vi i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0