Söndagen den 28 Februari

I dag är det 10 månader för mig och Felix. Vi firar det med att inte ses tyvärr.
Men om du ser detta älskling så älskar jag dig jätte mycket.
Som ni vet har jag jobbat i dag och det ar verkligen jobbigt för jag hade huvudvärk typ hela tiden, höhö.
Men gjorde allt för att kunna jobba och fortsätte jobba hårt!
Nu ligger jag hemma i soffan och kollar på tv och äter godis. Skulle träna i kväll som jag hade längtat efter med det blev det inget med.
Var i stan med mammsen efter jobbet en snabbis och la undan en tunika som jag la upp på bild i går som mamma ska hämta imon!
Frissan blire på fredag, wihoo

Tunikan som jag la undan och som är MIN imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0