21 Juli

Hej alla! Nu är jag tillbaka till datan igen, härligt härligt.
Jag har ju då vart nere i Varberg som jag har sagt och inte kunnat blogga så mycket som ni märkt men nu e jag tillbaka, wohoo!
Jag kan ju iförsej berätta vad jag gjort, jag har vart nere i Varberg då med Emma hela tiden och haft roligt, alla dessa killar som åker runt i sina så kallade "fina" bilar och som vill ha en flört, orkar inte räkna upp alla som börjat snacka med oss och gett oss nr till dom och till och med gamlingar har pratat med oss:S Herrejösses asså! Skönt iaf att komma hem och slippa dessa jobbiga killar eller vad säger du Emma?

Jag var i Ullared i helgen med, och de va roligt men köpte bara ett par hörlurar och nagelack! Sen en MASSA hund saker, för jag har skaffat en liten vovve. Hon är bara 5 veckor just nu så har inte fått henne än tyvärr, hon är jätte liten och söt. Så nu kan jag vara ganska lugn när jag är ensam hemma, kameror,larm och en skällande hund! YES! Och vet ni vad, den 30 Juli kommer Iphone 4 hitt till sveriges telefon affärer så jag ska självklart vara där när de öppnar för att få mobil så snabbt som möjligt! En del smart huvven har då redan bokat den som svante gjort den lilla lyckosen men jag ska ändå få den före honom:D haha nemen nu vill jag bara ha mobil jävlen här orkar inte vänta mer:(

Ikväll så åkte jag och Dennis till Tämta HAHAHA, jag vet att många skrattar nu men ja... Iallafall vi åkte dit av en sak å det var att vi skulle åka vattenskidor, men det blev tyvärr inte så för hans farfar var inte hemma så kunde inte ta nycklen bara så där utan att fråga så vi tog ut deras flotte och badade lite, eller Dennis badade och putte ner mig i vattnet.. Riktigt roligt Dennis verkligen! Men du fick igen med mina naglar, så går det när man gör något mot mig:D
Men nu ska jag gå till sängen hejdå:)



Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHA jaaa, dessa desperata killar! Vi hade det skitskojj ju ;)



Och du, mobba inte tämta :(((((((( vi har faktiskt haft stuga där :(:( (a)

2010-07-21 @ 12:32:11
URL: http://likedifference.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hahahahah, opps var icke mening att du skulle trilla i :P Hahha, stuga i TÄMTA???:O

2010-07-31 @ 10:53:35
URL: http://nissec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0