Var ett tagsen!

Tja nu är det tisdag och det är kväll och jag är vaken! Har sovit vid denna tiden igår och i förrgår och i förr förrgår..
Har ju jobbat som sagt!
Men härligt att få ha lite kvällsmys och sovmorgon, men imorgon får jag inte sova så jätte jätte länge för ska vara i stan kl 12 så blir la gå upp vid 10 eller tidigare tyvärr? :'(
Nu är det inte alls långt kvar tills jag får min hund(Y) Vi ska hämta henne på fredag wohoo! Och så himla typiskt ska jag självklart upp kl 05:00 och sticka till jobbet så får inte vara med henne så mycket och inte på fredagskvällen heller höhö, inte alls kul.
Men iaf i ska vi se.. tror det var i fredags hade jag Emma och Teija "tjejkväll" eller vad man nu ska kalla de, vi åt god mat och god efterrätt och kollade på massa filmer och gick å la oss vid 06:00?
Men iaf, vi kollade på Camp Rock och i den är ju dessa söta killar med Joe,Nick och Kevin Jonas:D:D:D
Dom är så otroligt söta så de inte är sant!!
Fan att dom inte bor i Sverige, fan att vi kollade på den filmen xD


Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: hahaa, nä! Men såg dom utanför mig xD

2010-08-09 @ 13:35:09
URL: http://neeo.webblogg.se/
Postat av: emma

uppdatera!!!!!!!!!!!!! D:D:D::D:D

2010-08-13 @ 20:17:45
URL: http://villovagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0