18 juni

Idag är det fredag och jag tror det inte händer så speciellt mycket, jobbade mellan 6-14 idag så är rätt så trött sen imon jobbar jag mellan 6-12. Imorgon får vi besök med, pappas kusin, dom ska stanna här hela helgen.

Jag brände mig i onsdags på ugnen så har ett rejält brännsår på benet, det gör ganska ont när jag sätter mig ner, som tillexempel när jag jobbar gör det ganska ont men det går la över snart hoppas jag :)

Idag lämnade jag tillbaka en klänning som jag köpte i veckan, den rosa aktiga saken, haha.
Sen tror jag att jag ska skicka tillbaka den svarta klänningen till nelly.com med. Nu när jag får min lön vill jag inte att det ska åt till räkningar utan att jag ska spara lite med. Ska till gbg med tjejorna vecka 26 så det kommer bli kul.

Igår slutade jag att äta onyttigt med! Jag ska inte äta tung mat som bröd,pasta å ris å sånt. Godis ska jag absolut inte äta, det blir osaltade nötter. Det är faktiskt väldigt gott. Att äta nyttigt är mycket godare än att äta onyttigt eller vad säger ni?
Men nu väntar en oxfilé, klyftpotatis och pepparsås där uppe på mig så hejdå. Muums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0