21 JUNI

Okej denna dagen gick ganska så snabbt, jag vaknade halv 3 för var så himla trött. i fredags då jag jobbade kl 6 på morgonen var jag jätte trött efter och sen på lördagen skulle jag jobba kl 6 på morgonen igen och då blev jag ännu tröttare så på söndagen var jag tröttasast på hela jorden typ, för gick å la mig vid 3 på natten då.
Så jag var verkligen värd att få sova så länge idag tycker jag.
Det jag hann med idag då var att jag gick dirr ut och solade till 18 sen tränade jag 1 timma och sen kom några hit upp och bjöd på goo grillmat och nu sitter jag här vid datan och gör typ INGET.

Men imon ska jag försöka gå upp lite tidigare så jag kan sola hela dagen typ, ska ju bli jätte fint imon, inga moln woohoo!
Sen hade jag tänkt att träna och sen vet jag inte? Någon som vill träffas kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0