22 juni

Visst är det en helt underbar dag idag? Innan idag vid 10-15 var det sol och inga moln! Helt fantastiskt, och det är en super bra dag för alla solaälskare:D Jag kan säga att jag är en utav dom. Har legat nästan hela dagen idag och bara slappat framför solen med vatten och frukt muums..
Och jag funderar på hur jag ska göra med min hårfärg faktiskt nu, antingen ska jag ha det blondt SJÄLVKLART! Tänker aldrig bli brunett igen aldrig aldrig aldrig. Nästan ingen tyckte det var snyggt på mej menmen.
Iaf att jag ska vara blond med ljusa bruna slingor? Typ lite ljusmörk blond, guldigt eller något sånt. Eller så ska jag vara jätte ljus, vilket tror ni att jag skulle passat bäst i?

  

1. Blond med ljusbruna slingor       eller      2.  hel jätte ljusblond

Behöver DIN hjälp!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0