beställda/beställda/beställda


    

Skorna hade jag tänkt ha till min rosa klänning som jag ska ha till avslutningen, alltså på dagen då vi är i kyrkan osv, sen leggingsen? Jo det är så här som jag sagt tidigare att jag inte passar så bra i jeans för att dom sitter inte så bra på mej, jag vill liksom visa mina (former) som tjejor ska göra och det kan man inte göra om det är hundra lager tyg ivägen så därför använder jag jeans leggings som jeans, ETT MÅSTE VARA ATT DET FINNS FICKOR PÅ DEM!! Om det inte finns det kan man absolut inte visa röven!!! Gör ej det. Men sen om ni kollar lite nog grannare så ser ni att det är "gylftyg" där eller vad man ska kalla det, så det ser ut som om det är gylf där:D Det har inte jag hittat några innan så därför jag beställde dom. Vad tycks?                                      

Kommentarer
Postat av: H.

SV: Ja, det är inne på cubus ;) hihi

2010-06-02 @ 08:52:39
URL: http://neeo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0