Hann inte blogga igår!

Hej alla, nu är jag tillbaka vid datan. Igår åkte jag till knalle en stund och träffade tjejerna Therese, Emma och Teija.
Jag hittade äntligen en bikini överdel så jag köpte den, den lyser verkligen rosa men den är skit snygg på om man är brun, rawr, sen köpte jag två klänningar, en grön med glitter på, den är skit söt sen en annan "rosamönstrad" klänning som är söt. Sen hittade jag massa örhängen som var jätte billiga så köpte dem med.
Bild nedan.

Efter stan åkte vi till Viskafors, hem till Therese. Där myste vi typ haha och tog lite kort som kommer fram på bloggen ikväll kanske? Therese ska skicka dom till mig först. Sen vid halv 9 typ så åkte Teija hem, och vid halv 10 åkte jag och Emma hem med mopparna så det blev en lyckad dag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0