Igår beställde busiga jag en klänning!



Jag vet att jag köper ganska mycket kläder men livet är kort och då ska man fasen leva livet och för mig är att handla kläder bland det bästa som finns fast inte lika roligt när man kollar på räkningarna men jaja, jag är ju som sagt en tjej på 16 år. Alla tonåringar är sånna!
Men bort sett från det, vad tycker ni om klänningen?
Förlåt Teija/Helena men det blev 3 som tyckte jag skulle ta rosa och 1 som var du som ville att jag skulle ta färgen svart så det blev rosa som du kanske märkte.


Kommentarer
Postat av: jaqueline

såg den på åhaga fast i vitt :)

2010-06-04 @ 23:28:44
Postat av: emelie

Jo jag med:) fast jag ville ha rosa så jag köpte den inte fast den vart typ 200 kr billigare :(

2010-06-05 @ 16:02:12
URL: http://bello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0