Älskade dag!

Hej alla bloggläsare!

Nu har jag kommit hem efter en låååång rolig dag med dom bästa.
Jag åkte först in till stan kl halv 11 för att träffa Teija och Emma där vi gick lite i stan och sen tog vi bussen till knalle och shoppade loss där med.
Vi hade skit roligt verkligen haha. Sen när jag höll på att ta ut pengar igen så såg jag Dennis så jag ropade på honom så pratade vi en liten stund.
Sen gick jag Teija och Emma lite till i knalle så åt vi sen gick vi upp till Emmas lägenhet och dör fixade vi oss eftersom vi skulle på bio sen på kvällen, undra vilken film? Jo det blev Alice i underlandet (Alice i underlivet) :O
Den var faktiskt ganska bra:D En se värd film.
Och nu sitter jag vid datan och bloggar och pratar med sköna människor.
Imon är det jobba som gäller 07:00 - 14:00 så hörs efter det.
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0