Dagen före det nationella provet i engelska igen

Hej mina söta bloggläsare imon är det nationellt prov i engelska (skrivuppgift) hoppas på det bästa.
Gjorde en igår och lämnade in idag och det var klart godkännt sa hon på att jag får det på mitt riktiga nationella prov.
Önska mig lycka till så önskar jag det samma till er som ska göra det med mohaha.

Idag har jag vart i skolan till kl 13.12 typ skulle med bussen in till stan och träffa Teija. Jag skulle till frisören som ni kanske kommer ihåg? Det blev iaf blont men lite si så där tycker jag la. Ska låta mitt hår "vila i frid" haha i cirkus 2 månader sa min frisör sen kan jag fixa till det lilla.
Tack Teija gumman för en underbar eftermiddag puss.

Kommentarer
Postat av: T.

det blev fint tyckte jag ;) Tack själv sötnos :) kul att få vara med dig nu när vi inte har kunnat vara så mycket med varandra! <3

2010-03-23 @ 21:26:22
URL: http://neeo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0