Iband är livet inte lätt!

Hej alla, nu är det torsdags kväll och jag har precis kommit hem från jobbet.
Har prov imon i matte och förta delen på matten gick inte alls bra konstigt vis. Blev ganska förvånad faktiskt.
Så är jävligt besviken på mig och en annan.. Men det kommer jag att klara nästa gång.
Uscha pischa jag vill ha tillbaka min gamla mattelärare som jag hade i två år och så sista året byter vi? asså ibland undrar jag hur vissa tänker. Blir lite förvirrad.
Lämnade in arbetet idag med Korvrapporten jag är stolt för den blev jätte fin^^
Nu är det bara två veckor tills det är nationella i engelska och engelska som jag inte är så duktig på så jag är lite nervös över det faktiskt, någon annan som är det förutom jag då?
Fick veta igår att det blev biolodi i nationella med, jippi önskade faktiskt det eftersom jag tycker det är hyfsat lätt har ju vg i det.

Planer för ímon är

  • Frisören (Bleka håret igen)
  • Vara med älskling och sova med honom
  • Få allt det jag beställt
  • Träffa mina sötaste kusiner,gudmor,gudfar,farfar och farmor + min skinnjacka

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0