Jobbat,knalle och nu hemma!

Hej alla jag kom nyss hem från jobbet och knalle.
Jag skulle jobba kl 07:00 som ni alla vet men så väckte mamma mig kl 7! Hon bara "Emelie gå upp nu för du börjar kl 8" :O Jag bara neej jag börjar ju nuu!
Så jag fick skynda mig upp och göra mig iordning så fick jag äta frukosten påvägen så stämplade in mig ombytt och klar för att jobba kl 07:25.
Efter jobbet så åkte jag,mamma och Jennifer till knalle. Jennifer ville gå lite i knalle och köpa lite kläder och det gjorde hon med typ 4-5 saker från gina självklart!
Sen fick jag ett par jeans leggings av mamma skit snygga,fast har exakt såna leggings bara att dom är i en annan färg och ett annat material.

Här ser ni mina nya jeans leggings.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0