Jobbig dag i skolan!

Hej bloggläsare jag har precis kommit hem från skolan. Sista lektionen var idrott och vi hade olika stationer som vi skulle vara på i ca 30 minuter. Det var styrke- och konditionsträning. Var jobbigt men ganska roligt med man får ju fin kropp med som vi iaf tjejor strävar efter nu till sommaren!
Så nu ska jag äta något hade jag tänkt mig och senfunderar om jag ska behålla min gummistövlar haha. Funderar fortfarande på det. Ska ju köpa par adidas skor för 900kr hade jag tänkt mig iaf, ska kanske satsa på dom ist? hmm.. klackskor ska jag med ha. Jaja jag får la funderara hur jag ska göra för man kan ju inte få allt i livet (tyvär).
Så äte,plugga kolla tv och kanske träna? vi får se, ses senare puss.
                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0