Lördag den 20

Hej alla jag hann tycärr inte blogga igår. Jag hade fullt upp i ishallen och Therese,Teija och Emma kom med hem till mig och Teija och Therese sov över med.
Men jag kan berätta?
Jo det var så här att vi kollade på alla lag som skulle åka ihår på Leon Lurje team tävlingen sen gick vi till Knalle och skulle dela ut gratis biljetter tills tävlingen idag. Det gick ganska bra tycker jag haha, bara lite roligt.
Sen skulle jag ta hål i örat men det var ingen i Knalle som tog hål "där uppe på örat" så det blev inget med det.
Så vi gick in till Gina och då köpte jag ett par leggings och en väst som det är bild på där nere.
Sen la jag undan ett par gummistövlar tills idag som jag skulle hämta ut.
Sen ringde pappa och sa att dom var på väg till ica i knalle så vi gick dit och handlade lite mat tills kvällen det blev tacos och en rolig film hahah Extreme movie :O xD Det handlade om sex åså haha.
Vid 11 tror jag så åkte Emma hem så jag och Teija, Therese var själva hemma med Jennifer (min lillasyrra)
Och sen vid1 så kom mamma och pappa hem från Grand dom hade vart och ätit med alla Leon Lurje människorna som dommare och crewisarna haha.
Sen gick vi å la oss vid 2 i min lilla söta säng jag Teija och Therese. MYYS haha.
Eller vad tycker du Therese?



Väst 199kr
Leggings 199kr

Kommentarer
Postat av: T.

jätte mysigt var det ;) stackars Therese som la sig på golvet sen ;( hahaha, men jaja :D vi hade kul i alla fall

2010-03-21 @ 15:59:19
URL: http://neeo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0