Min fantaskiska fredag!

Godkväll på alla!
Idag har jag vart i skolan. Så då fick jag reda på att jag har fått godkännt på hör- och läsförståelse i engelska!
JAAAA!. Jag som har ig det. Men nu lyser det upp mot ett g. Hoppade till min engelska lärare och kramade henne hårt! woho
Sen vare stan och vänta på Teija, vi skulle sola. Vill ju vara bruna till sommaren. Rawr.
Men så medans jag väntade kom söta Klara. Vi pratade om bland annat killar och aa typ tjejsnack, hon hade vart å köpt två linnen och ett par mjukisbyxor.
Sen vare Teija som ringde och sa att jag skulle gå till Stjärngodis och möte hon och Therese så Klara följde med mig dit.
När vi kom dit så höll Teija och Therese på att plocka godis och sen pratade vi om fixa hål i navlen haha. Teija och Therese sa att jag skulle ta en nål och Klara en pistol:O så ja hon som jobbade på Stjärngodis sa att jag skulle ta en pistol hahaha.
Sen vare sola då med Teija och det var hur skönt som helst!
Men perecis när jag höll på att ta på mej kläderna så kom Teija och sa att brandlarmet hade gått så vi rusade ut!
Tog 10 över 6 bussen till Felix sen med:) <3


Kommentarer
Postat av: Nisse.C

Hahah, Godkväll på dig också:P Kul att du har haft kul:D Trevlig helg:P Duh:P Jag träffade aldrig Fredrik men har du hämtat ett sånt där inga schema??:P

2010-03-20 @ 21:58:30
URL: http://nissec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0