Musik Prov!

Hej alla bloggläsare!
Idag var det förlängd samling och vi bestämde våran avslutnings tröja med. Det blev en ful igelkott som jukkar mot en borste så står det typ att det är hårt elr nåt:s
Men men..
Vi hade inställd teknik med WOHOO då pluggade vi lite på musiken.
Om vi fortsätter att prata om musik provet så var det ganska lätt tyckte jag! Hoppas jag får vg på detta behöver liksom det för att komma in på en linje jag vill gå på.
Just nu är jag hemma och ska dricka lite saft tror jag, muums.
Sen äre tv och testa att göra ett gammalt nationellt prov i engelska.
Har liksom np i engelska imon, fyyy.
Önska mig lycka till!


En bild som ska "visa" blues (Det som jag hade prov på idag på musiken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0