På körd utav tåg

Hej alla bloggläsare jag har inte bloggat nu på typ en dag så dags att skriva lite. Ikväll blir det lite fakta.
När jag satt i mitt rum och pluggade så såg jag en helikopter som flög runt Sparsör till Fristad lite då och då.
 Så jag undrade vad som hade hänt så klart. Allt kan ju liksom hända här nu känns det som :(
Men jag gick iaf in på Bt.se och där stod det "Person på körd utav tåg" så det är säkert det som hänt. Stackars den personen asså! Tycker så synd om han/hon. Men eftersom dom har tagit bort artiklen nu så kanske det inte var en människa det kanske kan vara ett djur? Inte vet jag!
Men kolla tidningen imon innan ni drar till härliga skolan så får ni veta mer;)


Kommentarer
Postat av: Felix

ja va där när det hände, det va en gammal gubbe med skägg, hans huvud hade flygit av eller blivit krossat, dom tror att det va självmord, och självmord tystas ner väldigt mycket, det e därför det inte står i tidningen... puss:)

2010-04-05 @ 11:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0