Sjuk idag med

Sjuk och hemma idag med, fast idag är pappa hemma. han ska snart åka in och äta lunch med Leon Lurje människorna tror jag att det var?
Men iaf så ska jag be honom ta med MC mat hem:D
Är så himla sugen på det nu, åt typ ingen lunch igår fören mamma kom hem kl 7.
Men ni som inte vet vad Leon Lurje är för något så ska jag berätta det för er nu.
Det är konståkning fast man åker i team. Alltså man åker och håller om varandra typ 20 st på rad och i flock så har man ett program man gör för dommare.
Och idag så kommer alla dessa team åkare till Sverige. För tävlingen förjar på lördag. Och dom måste ju liksom känna på våran is här i Borås och träna. Så träna från idag till imon!
Kommer vara där typ hela helgen och hjälpa till och vara med dom bästa människorna!
+ att jag älskar ishallen! haha.

Kanske blir ta hål i örat däruppe med som jag bloggat om:)



Min tränares lag på bild:) (När jag gick i konståkning)






                                               Teamåkning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0