Tänk om det vore sommar

Asså tänk om det skulle vart sommar nu.
Då kunde man nästan gått naken ute! Inte för jag skulle viljat gått naken men jag menar lämna vinter jackan hemma tex. Bara gå med linne eller en skinnjacka över en tröja. Så härligt det skulle vart! höhö.
Känns som den hära jävla snän ALDRIG vill gå bort.
Men nu ska jag träna lite. Måste ju vara bland dom bästa nu igen när jag börjar i konståkningen igen.
Uteträningen börjar efter lovet! Då ska jag äntligen få TRÄNAA!! JAAA. Men iaf det jag menar med att vara bäst igen är att eftersom jag slutat "träna" (tränar ju hemma men inte varje dag som jag gjorde innan) så tappar man tyvärr muskler å sånt så håller på och bygger upp dessa igen. hihih

----------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0