23 maj

Nu är jag tillbaka till bloggvärlden igen!
Har inte hunnit blogga nu som ni kanske har märtk.
Igår var jobbade jag från kl 06 till 12 med Dennis, sen hämtade mamma oss så då stack vi till knalle medans syrran tränade tennis. Efter det åkte vi alla in till stan och kolla lite, sen lämnade vi dennis hemma vid 3 och då åkte vi och handlade mat till mig,syrran och Therese som skulle komma till mig på kvällen ha det skoj med mej.
När jag kom hem städade jag hela huset + satte upp mammas hår (hon och pappa skulle iväg på 40 års kalas senare på kvällen)

Sen vid halv 8 kom Therese hit och då stack vi till Fristad jag fettade oss men glass och kladdkaka som jag inte ätit på VECKOR typ.
Så idag har jag och Therese solat, det har var underbart väder. Livet = shoppa och sola.
Efter då alla dessa timmars solande så körde jag ner Therese till bussen men vi var nere på stationen lite väl tidigt, bussen gikc ju inte fören om 40 min så vi satt där nere och pratade och helt plötsligt körde en bil som jag kände igen och där i satt det en kille som jag med kände igen och sen fick jag syn på ett hår som jag kände igen och det var Teija:D
Så dom vände tillbaka till oss och snackade.
Sen har jag vart med Dennis nu i kväll och göttat oss, träffade Mirjam och Mia i Fristad idag med så ja.
Ville bara säga hej. Sen är det en viss person som heter Kim som gnäller på att jag borde ha mer bilder på bloggen för då blir det roligare att läsa och det håller jag med han om så jag lägger upp lite bilder nu, dett aär då på mej som Therese tog tidigare idag. Känner att jag fastrnade på bild verkligen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0