25 MAJ

Hej alla!
Idag är det den 25 och det betyder att jag fått min lön idag. wihoo




Så i helgen så ska jag och mina små söta älsklings pluttingar vara i stan och shoppa^^ Funderar att fixa en grupp på facebook (VI SOM ÄLSKAR ATT SHOPPA KLÄDER) ? Nå vad tycks?
Jo men självklart så ska jag inte handla upp allt.
På kvällen blire bio med dom med, vi ska se SEX AND THE CITY 2. Den kommer ut den 27 alltså på torsdag.
På fredag ska vi kolla på Sven Ericssons bal.

Men jag har i alla fall fått tillbaka mitt och Simons inlämning från idrotten, då hade våran idrottslärare kryssat i vart vi kom och alla var på MVG sidan så det känns ju skit bra.
Sen på svenskan idag hade jag och en kompis Johanna muntlig redovisning och vi fick VG+.
Tänk så mycket bättre man blir i skolan när man slutar konståkningen mm.
Sitter nästan bara hemma och pluggar.
Ett tips för en som inte har så bra betyg, sitt bara hemma och plugga! Jag vet att det är piss men gud så skönt det är när man får betygen + att man kanske kan få något gulligt från sina föräldrar?
Det ska jag i alla fall få. Jag ska få en mobil och då är det självklart en iphone.
Längtar efter att jag har den i min hand. Mådte tyvärr vänta tills iphone 4g kommit ut-.- och det kommer ju ta sin tid.hmm.
'



Men nu ska jag gå och laga mat och kolla tv sen blire in till staden och hämta en sak + träna.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0