Hann inte blogga igår

Jag var ju inne i stan vid klockan 2 och träffade tjejorna sen var det bio vid 6 som slutade kl halv 9 sen hem och plugga, så ja ni förstår nog varför jag inte hann blogga`?
Men i alla fall så kan jag berätta min underbara dag.
Som sagt inne i stan kl 2 och träffade tjejorna och shoppade (ni kommer få se sen vad jag köpte).
Stan stängde ju kl 4 så vi gick en liten stund till knalle innan bion började. Vi kollade på sex and the city 2 den var SKIT BRA! den bästa filmen tror jag som dom har gjort:O Den måste ni se!

Här kommer kläderna jag köpte.



En super fin klänning som jag kan ha till mina nya gladiator skor.



En vit "genomskinlig" tröja, som är skit snyggt med bara bh under.



Ett somrigt linne, kommer ha det som en klännig. Snyggt snyggt..



Snygg tunika, tänker lite på gladiator skorna till den med faktiskt när man kollar på stenarna.



Och till sist ett par snygga örhängen

 Så vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0