Kom nyss hem efter en hej helg fullt med skoj

Hej alla, nu har jag kommit hem från en helg fullproppad med massa kul!
I fredags åkte jag in typ vid halv 5 och träffade Emma i stan, vi gick lite i affärer och jag köpte två linne:) Hon köpte ett linne och ett par skor.
Provade en söt bh med men köpte inte den, ångrade mig senare så jag ska köpa den typ i veckan någon gång hoppas jag.
Sen var det då kortege så vi kollade på den, Teija och hennes kille + hans kompis skulle hänga med in men dom kom aldrig för bilden krånglade tyvärr. Men jag och Emma hade det roligt ändå hihi.
Efter kortegesen så stack vi hem till Emma och åt och var inne på datan sen gick vi igen till stan vid 12 tiden och tog bussen hem halv 2.
Sen på lördagen så slappade jag och Emma hemma hos mig sen åkte vi moppe in till stan på kvällen och träffade Therese, vi gick runt lite och var inne på donken xD haha, det var några killar som satt och verkligen STIRRADE på oss med! Therese blev rädd så hon bara "Asså vi går inte här i från förän dom har gått! Man vet ju aldrig om dom följer efter oss" så vi satt kvar där typ en lååång stund, sen vid halv 12 gick jag och Emma hem till henne och var inne på datan och nanade sen:) Sen idag stack jag från emma vid kvart i 10, skulle jobba till kl 4 sen skulle jag,Teija,Therese och Emma träffa Christoffer och Cecilia (våra gamla tränare) och äta på jensen:P var skit roligt ^^
Här kommer typ två bilder från helgen. Dom andra har jag ej fått^^ (Vf kan man inte ändra stl på bilderna? :S)

Kommentarer
Postat av: emma

fiinis! vi hade skojj ja! :D

2010-05-03 @ 21:24:47
URL: http://likedifference.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: Tack :) Fin blogg :)

2010-05-05 @ 21:22:56
URL: http://amandaljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0