Lördag 1

Hej alla! Jag bloggade inte igår bara för att jag hade brottom in till stan och träffa Emma, vi såg på kortegen och var hemma hos henne lite. Sen gick vi till stan igen vid 12 och strosade runt lite haha + att jag var så toanödig så PIIP.
När vi väntade på bussen sen då på natten så var det ett gäng tjejor och killar där, ena tjejen satt ner på marken och GRÄT som faan! Hennes 2 månaders kille hade slått henne elr nått:O Tyckte iaf väldigt synd om henne. Vissa killar är bara till problem?
Nu ska jag och Emma göra oss iordning för vi ska till stan vid 8 och träffa Therese å ha det skojigt. Ska sova hos Emma med sen imon sticka tidigt till jobbet!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0