Lördag

Hallå alla nu är det lördag och jag vart och jobbat! Det var lite segt men det var ändå bra hihih, efter jobbet åkte jag,mamma och pappa till någon utförsäljning i Viared men det var absolut inget för oss:O Människorna var hel konstiga där:O dom typ slogs för att hinna och ta någon sko elr klädesplagg innan någon annan tog det. Så där blev det inget köpt!
Sen stack vi till knalle för Jennifer skulle ha nya skor, blev hel vita adidas faktsikt, snöggt.
Och lilla jag köpte ingenting! Är nöjd + att jag inte var på shopp humör heller:) Men en sak är säker jag måste in imon!
Så ikväll ska jag inte göra mycket alls, har vart ute och sprungit i regnet så  nu är det bara atty slappa framför datan med film + en chokladkaka som kommer till mitt hem snart:D mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0