27 november

Nu är klockan 14:23 och jag har redan hunnit göra ganska mycket tycker jag!
Har ätit väldigt god frukost för en gångs skull! Sen skulle ja, pappa, syrran och hennes kompis sticka in till knalle en liten stund för att köpa nya kläder till henne! Vi fick jätte mycket fint köpt, och det blev dyrt med:O Jag fick det jag hade plockat till mig med! En tröja och en stickad tröja! Är väldigt nöjd. Ni kommer få se tröjorna på bild nedan.
Sen igår så köpte jag mina Uggs, är jätte nöjd med, äntligen kan man vara lite gosig och snygg på samma gång!
Nu har vi fått gäster idag igen så det får la bli att dra upp till dom nu, hejdå!















Här är mina Uggs då:D




Kommentarer
Postat av: helena

den vita tröjan har jag tittat på å ska köpa.... HAHAAH, man märke att vi har samma smak ;)

2010-11-27 @ 20:16:48
URL: http://sandiih.blogg.se/
Postat av: bello

Hahah jag vet! Såg det på din blogg. Ja det gör man:D systrar är alltid lite lika på ngt sätt

2010-11-28 @ 16:26:22
URL: http://bello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0