5 november

Hej bloggen!
Idag är det fredag och idag vaknade jag runt 12 tiden, då gick jag direkt mot träningskläderna och tog på mig dom och tränade i 40 minuter, sprang och tränade min "lilla" mage.. haha! Sen blev det ju självklart duschen med inpackning i håret! Älskar verkligen att ge lite godis till håret, för jag är ju sssåååå snäll(a)
Efter det kom farmor,farfar,syrran och min lilla valp Smilla hem från varberg. Har saknat Smilla så mycket, så det blev mys direkt med henne:) Sen åkte vi in till stan och åt och gick lite i affärer, sen kom mammas syster + hennes familj till oss från falkenberg. Så nu är dom och bowlar och jag sitter hemma och ska snart vara med Dennispennis!
Har inget och göra så tar nog fram mitt lilla huvud som ligger på bordet här och ska rulla lite lockar(Y) Ni får se sen hur det blev om jag blev nöjd! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0