6 november

Gud vad segt detta är alltså! Vet inte vad som är fel, men känner att jag inte är på humör.
Gick och la mig sent igår, sen kunde jag inte somna heller, sen vaknade jag vid 10 kanske. Och nu har mammas syster och hennes familj åkt hem. Så vet inte vad jag ska göra.. Blir la bättre sen när jag fått i mig mat förhoppningsvis. Sen har jag ett matte prov framför mig med-.- bllööööh fyfan asså! Men igår var kul i alla fall!
Åt god mat och var med Dennis sen. Han kom upp till mig typ halv 10 så ville han till city innan det stängde och det stänger 10 så vi hade 19 minuter på oss att ta oss dit från mig!! Kan ju säga att vi fick springa asså, men det var gött! En härlig spring tur med Dennis en fredag kväll är inte fel? haha. Jag som är så redig köpte inget godis (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0