Godmorgon alla!

Nu har jag precis gjort ett matte prov i Geometri! Jag tyckte det gick ganska bra faktiskt, men man vet ju liksom aldrig om min magkänsla har rätt eller fel?
Nu sitter jag i klassrummet ocg vi har 20 minuters rast, så jag passar på att blogga lite! När jag kom tillbaka till klassen så höll dom på att leta tävlingsfrisyrer och jag hittade några som jag tyckte var helt fantastiska:O Helt otroligt att det är gjort utav hår?
Vingarna är gjorda utav hår?!





Det här är ju en klippning, och jag kan ju tycka att det är lite för mycket att gå i det "vanligt" om ni förstår vad jag menar. Men annars tycker jag att klippningen är ganska cool ändå.





Lite häftigt med horn?:D

Mitt dröm hår!



Så fint och vilt...

Efter skolan hade jag tänkt att gå till jobbet och prata med min chef om lite saker, men det är ganska svårt att få tag i honom så det är bara att hålla tummarna!:D Sen blir det ta det lugnt eller träna eller plugga! Pusshej! Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0