Mitt inköp idag!

Idag har jag vart i knalleland med min söta farmor, mamma och lillasyster. Jag fick lite köpt idag med, men det var inga kläder denna gången, utan det var smink och en bok. Tro mig eller inte att jag köpte en bok. Men alla lärare säger ju att det är väldigt viktigt och nyttigt att läsa en bok hemma lite då och då, och om man hittar någon bra bok så vafasen KÖP DEN! Jag gillar sånna hära vanliga tjejböcker, romantik, lite roligt och gärna sex och sånt;) Det tycker jag om att läsa hihi! Så jag dog en som handlar om att en bästa kompis snor hennes kille;) Låter ju bra..

Har ett matteprov imon som jag måste göra, och eftersom vi har aft massa gäster här hela helgen så har det inte blivit mycket plugg alls, och det blir det nog inte nästa helg heller så måste nog sätta fart och plugga lite nu. Ska övningsköra ikväll med så håll er inne!



Allt är köpt på H&M! Här får ni även priserna om ni är intresserade av att köpa något.

Bronzing Powder - 59:50:-
Smink väskan - 49:50:-
Ögonskuggorna - 69:50:-
Nail Polish - 39:50:-
Borsten - 39:50



Köpt på Kicks

Mascaran - 139:-
Sticken - 89:-



Bara inte du


Kommentarer
Postat av: helena

SV: okej, jag ska köpa den på tisdag (A) hhehe, tack stumpan <3 btw, jag har den lila mascaran med ;)hehe, vi är ju så lika du å jag

2010-11-28 @ 17:15:33
URL: http://sandiih.blogg.se/
Postat av: bello

Okej okej! låter bra gumman! Vem ska du shoppa med då?:) Hahaha okej xD sååå lika

2010-11-28 @ 18:02:05
URL: http://bello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0