26 OKTOBER

Idag har jag vart hemma från skolan, träning och jobb, för är sjuk. Har ont i halsen och känner mig bara inte bra! Men hoppas på att bli bättre. Denna veckan är sista veckan tills det underbara börjat, och det är LOV!<3 Gud vad jag älskar lov asså. Finns inget bättre punkt punkt.
Har inte planerat så jätte mycket än, vet bara att jag ska till gbg med Therese, och helt plötsligt kom jag på att jag måste köpa fritidskort. Ojjojj! Någon som vill träffas?
Igår blev jag fotad av Therese med. Var riktgt skoj. Jag kommer lägga upp bilderna så fort jag fått dom. Men nu ska jag skölja bort inpackningen, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul....

2010-10-27 @ 08:02:37
URL: http://neeo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0