5 OKTOBER

Hej! Nu har jag kommit hem efter träningen.
Min dag idag har sett ganska bra ut, fast ganska lidande.. Skola och vi har ju alltid "bara" två lektioner om dagen så idag skulle vi ha salong, men Matrix som är ett "märke" på hårvård och sånna saker kom på besök hos tvåorna och treorna så vi kunde inte vara i salongen, så vi fick vara i teorisalen och lyssna på Anki och kolla en film där en man klippte en cool frisyr på en tjej. Det var ganska kul. Men undertiden så satt Sandra och tog ut mitt löshår. Det gjorde verkligen jätte ont:( Men är glad och tacksam att Sandra orkade göra det på mig så tack Sandra!:)
Det är verkligen frihet att inte ha  löshåret i nu så wohoo, haha. Andra lektionen hade vi idrott och då bowlade vi, och det var med kul. Sen efter skolan så stack jag till stan och träffade Teija och Therese, så vi stack och åt mat. Sen kom Josefin och hängde med oss.  Så åkte vi till knalle och jag fick med mig hem två tröjor!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-20 @ 19:24:53
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Leia ♥

Skönt med en okej dag :)

2010-10-21 @ 15:32:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0