21 september

Hej hej!
Idag är jag hemma igen för är fortfarande sjuk.
Har precis kommit hem för vart på vårdcentralen, vi skulle vara där kl 10:00 men dom tog in oss typ 10:20. Det tycker jag är väldigt väldigt dåligt att man alltid måste vänta när det gäller något inom sjukvård. Tycker dom ska fixa till det! Så man slipper vänta och vänta som bara den! Men iallafall var det min mamma som hade fixat detta, jag har ju opererat bort mina mandlar så mamma tyckte det var kpnstigt att jag ofta har ont i halsen. För när man inte har mandlar så kan man nästan vill inte ha ont i halsen så mycket tydligen. Men hon ville iallafall veta så jag inte hade någon bakterie som man kunde ha då. Så dom tog någon sak i halsen på mig och sen stack dom mig i fingret!:( Usch hatar verkligen nålar:( HATAR!

Men jag hade ingen bakterie bara ett virus i halsen som skulle gå bort om några dagar (Y)!
Efter vårdcentralen gick jag och pappa och handlade lite frallor och smörgåstårta som vi ska ha till lunch mohahah! Och sen fick jag en Ben & Jerrys (A) Snällt!
Nu sitter jag hemma och nyser!


Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig sötnöt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0