21/22 september

Onsdag onsdag onsdag.. Hur jobbig dag som helst? Är ju mitten på veckan så är ju typ SLUT? fast jag har ju ifs vart hemma mån-tis så jag kanske inte är tröttast här. Men iallafall mitten på veckan och så har man bara kärnämnen!? Usch säger jag bara!
När jag brukar vara på träningsläger brukar jag vara död på onsdagar! Man vill bara hem, har ont i hela kroppen eftersom man har typ 3 ispass 1 danspass och 1 fyspass!
Men iallafall nu är vi som tyr intre på träningsläger bara skolan.
Min dag idag har vart skolan och sen träffa Johanna i stan, vi åt och kollade runt lite. Vi gick och solade med :D sååå skönt!

Träffade mamma i knalle så jag fick med mig hem en tröja som jag kollat på länge och ett par mysiga vantar! Hittade en jacka för 3000 med tyvärr:( Gör ont men vill så gärna ha den, MÅSTE HA DEN! Liiid med mig.
Vi får la se om den är i detta huset sen.. Hahah

Ett tips om du har ont i halsen så knarka kaffe,varm choklad och lyxmat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0