27 september

Hejhej! Tycker jag skriver om samma sak hela tiden men nu sitter jag på en stol i mitt rum framför datan, inget mer.. Är ganska trött och vill bara vara hemma å mysa imon men nejnej det får man inte för det är tisdag och tisdag är = SKOLA! ÖÖhh..

Min tisdag har varit ganska bra! Började med att jag och Johanna skulle ta 8 bussen men sen så tog hon visst 7 bussen så då åkte jag med pappa in till stan istället, för buss är ju bara för tråkigt + att det är ännu tråkigare när det är fullt på bussFAN! Men iallafall så gick jag och mötte Lisen nere vid södra där hon stod med hennes tjej kompis. Vi tog bussen till skolan och då hade vi chill sen engelska då vi gjorde massa tester som var tråkiga.
Efter skolan gick jag och Lisen till gina för hon skulle lämna tillbaka en ring som hade gått sönder men hon vågade inte lämna tillbaka den så jag fick göra de istället. Men det gick bra, hon fick tillbaka pengarna.
Sen tog jag 15:40 bussen hem, SKRIV NER!
Vid 20 i 5 ringde söta Dennis och frågade om han kunde komma upp till mig och självklart fick han de! Han tog med sig pizza med och det var gott! Vi åt min lilla kladdkaka med, hahaha! Inte den godaste jag gjort om jag får säga det själv! Vid 7 så stack vi till fristad och jag träffade Jaqqe så pratade med henne och sen kom Sara(Y) Och nu är jag hemma och vill sova + vill ha  ?? pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0