28 september

Vet ni vart jag var idag med Fisen?:O Vi var på Romali:D Så roligt! Vi var där inne i typ 1.5 timma, haha!
Jag fick med mig hem lite bra till håret iallafall(Y) Skulle köpa schampo men det var slut så blev allt annat än det. Frågade när dom skulle få in schampot igen och då sa hon att det skulle ta en vecka ungefär, så ja.. jag får la vänta då!

Här ser ni vad jag köpt!

Om ni undrar vad det är, så är det från vänster: Balsam, värmeskydd, inpackning, "silicondroppar" och en pump till balsamet!

När jag kom hem satte jag mig framför tv:en och kollade alla mina inspelade program! Sen när jag reste mig upp var det plötsligt kväll! Såå skönt att tiden går så fort när man har ont i huvudet och ont i halsen.
Och vet ni?? jag har fått cancer:( Jag tappar en massa hår..
Har tagit ut 4 st slingor idag! Och det kommer nog mer.. Om typ 3 veckor eller hur det nu blir ska jag sätta in nya:D Wiiee

Kommentarer
Postat av: Loreal

Vi har alltid de stora flaskorna från Loreal hemma!

Gillar din blogg! Bli BannerPartner hos oss och tjäna på dina inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0