5 september

Tja nu är jag äntligen hemma från jobbet. Jobbade igår och idag så nu är jag helt slut! Tur att jag inte börjar tidigt imon me skolan bara! Idag kom farmor och farfar till Borås med min lilla valp Smilla. Hon har blivit jätte stor den lille rumpenissen:( Igår efter jobbet så stack jag direkt ut och sprang några km känns bra! Men har träningsvärk haha de är ju bara så jobbigt ibland, men de visar bara att jag tränade bra:D good good!
På kvällen gick jag till Fristad hem till Johanna där hon var självklart och Simon så klippte jag henne hihi, sen stack vi in till stan som inte jag visst så tog ju inte på mig något fint och var helt osminkad men men fan oxå! uscha.
Är de någon som vet någon bra lår förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0