7 september

Godkväll alla! Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång skoldag.
Allt började med att jag trodde jag skulle till tandläkaren eller nej nej mamma sa att jag skulle det men sen visade sig när jag kom till tandläkaren att det var nästa vecka-.- åååh mammor asså! Men det var egentligen bara bra för mamma körde mig till stan hihi!
Sen efter det gick jag till skolan som började med att vi var i salongen och höll på med våra dockor! Sen vare idrott på Trandared. Vi gick 5 km med stavar haha! Såg ju bara för skoj ut. Men det var ju inte jobbigt så det var ju chillbill!
Efter idrotten stack jag till södra där Therese väntade på mig. Vi gick till Subway och åt, det var mumsigt!
Sen gick vi in till Glitter för att kolla om mina ringar som jag väntar på att komma in ska komma in men det hade dom tyvärr inte:( Vill fan ha dom snart! Har väntat på dom i 2 veckor nu haha!
Sen gick vi såklart in på gina där jag hittade ett jätte sött "linne" se bild nedan! Vad tycks? Eller man kanske ser bättre när jag har på mig den? Jaja..
Efter stan stack vi till ishallen då jag skulle träna team! Det var skoj det! Och nu är jag hemma och kom nyss från duschen! Lite smått vad som hänt mig idag pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0